Telefonie

Met VOIP Telefonie bieden we bedrijven en thuiswerkers de mogelijkheid om flexibeler en vooral goedkoper te bellen.

Voordelen:

 

• Uiteraard de goedkopere gesprekskosten.

 

• (bijna) Wegvallen van abonnementskosten.

 

• Duidelijk overzicht van de gesprekken en de kost per gesprek.                               (zie afbeelding onderaan)

 

• Je belt en blijft bereikbaar op je vertrouwde 014-,    03-, 011-, ..nummer. de andere partijen merken niets van je overstap.

 

• flexibel doorschakelen: via een website geef je in wanneer oproepen doorgeschakeld moeten worden naar bv een gsm wanneer er niemand op kantoor is.

Vb: een immo-kantoor: de bedienden zijn vaak bij klanten of op verplaatsing. Klanten/prospecten bellen gewoon het vaste-lijnnummer, maar worden doorgeschakeld naar de gsm van één van de bedienden.

 

•De doorschakelkost is minimaal, terwijl gewone operatoren de kost van een gsm-gesprek zouden aanrekenen. De instelling van de doorschakeling gebeurt gewoon via een webpagina.

 

•Thuiswerken en even bereikbaar blijven als op kantoor.

 

Hoe werkt het?

 

 

In plaats van telefoongesprekken te laten afhandelen door de klassieke telecomoperatoren (Proximus, Telenet, Mobistar, Base..) laten we de gesprekken verwerken door de VOIP-operator 3starsnet.

 

Deze erkende VOIP-telecomoperator gebruikt het internet om de gesprekken tot bij hun bestemming te brengen. De connectie met een persoon die je opbelt gebeurt over het internet, slechts op het einde van de connectie wordt de verbinding gelegd met het desbetreffende vaste lijn- of gsm nummer. Je belt niet gratis, maar de kost die per gesprek aangerekend wordt is echt beperkt.

 

De gesprekken zijn niet gratis maar wel goedkoper, ook meestal goedkoper dan ‘gratis bellen’, want vergeet niet dat je – om bij de klassieke operatoren ‘gratis’ te bellen -  je eerst een vast maandelijkse bijdrage moet betalen.

 

ook abonnementskosten zijn erg beperkt: ca €20/jaar voor een belgisch oproepnummer ( zone 014/011/03/..)

 

Doordat een telefoongesprek volledig digitaal tot stand komt zijn er buiten de kostprijs nog een aantal andere voordelen en extra mogelijkheden:

 

 •Uiteraard bieden we je alle functies die je van een moderne telefooncentrale mag verwachten: doorschakelmogelijkheden, doorschakelen naar gsm, wachtmelding, antwoordapparaat, elektronisch keuzemenu,

 •Keuze uit tal van telefoontoestellen, al dan niet uitgebreid met een headset om handenvrij te bellen.

 •Je smartphone kan deel worden van het geheel. Met de app op je smartphone bel je met het nummer van kantoor en ben je bereikbaar als of je gsm een toestel op kantoor was. Je kiest of je bereikbaar bent, activeert ‘niet storen’ of je activeert eventuele doorschakelingen.

 •Koppeling met ERP- of Office-pakket. Zo kan je op je computerscherm gegeven laten verschijnen wanneer een klant/contact je opbelt.